Pages

Saturday, November 19, 2011

Perpisahan Ini

Assalamualaikum,

cuti dah mula laa ! yess . hee . haaha . emm, bla tgk kwn2 update blog, smuanya isi itu psal prpisahan kan ? tgk ni, yg ni, itu ! and sinu . =.= 

almaklum laa, bila sampai penghujung, SEMESTINYA kot ada la perpisahan . ada yang pindah sekolah, tukar kelas, change school and run class . haishh,, pqah2 . try ambik mood sedih jomm  !


kalau berpisah, mesti SEDIH .. kan ? ofcourse laa . -.-

oke2. tahun DEPAN , banyak kwn2 iqa yg kena class change . yang pastinya, kawan2 yg selalu membuatkan iqa rasa WUJUD dalam kelas tuu . huhh . so sad . tinggallah 8 orang anak gadis dalam kelas tuu . hmmm.. entah la iqa nak hidup camna yer ? takpa2, SPM penting . tak mengira kelas . yang pasti, usaha ! betul tak adik2 ? heeee .iqa punya la dok target nak masuk kelas lain, tgk2, jodoh iqa dgn ali masih berpanjangan . haii, kalau jodoh tak ke mana ye ?

ermm ... untuk kawan2, ni ada kad raya buat mpa . baca laa naa ? ikhlas dari hati nurani kalbu nih . :)

syamim :
oiit. tokwan . next year, takdak dah laa sapa nak panggil aku SENAH naa ? or TWINKLE . aman tu mmg laa. tp sunyi la aku ckit . haha. hg jgn dk perasan noo ? dulu, hg diam jaa, pastu mai tgh thn, hg hingaq smpai sampai.. er.. ntah =.= . hahaa.. apa2 pon, bila hg ada dalam kelas tuu , slalu gak la wat aku senyum . heeeee :P . walaupun, hg dok bagi aku geram gila2, tapi, terasa jgk r khilangan hg . haishh , dah2 . satgi hg perasan teruk . aku nak wat ucapan untuk org len :P

wahidah :
yeahh . wahidah ! kawan aku yg lemah lembut orgnya . tapi, lain d padang kawad . dia la kawan sekadet akuu . p penang haritu pon dgn dya . best2 la kwn dgn heanng . heee . hg pon aq tgk byk gak la bkorban untuk kelas kta . bagus bagus bagus . hg pon , selalu gak la bg semangat untuk aku terus maju ke hadapan . yeahh ! . aku taw hg leh wat yg terbaek untuk SPM nanti, sebab.. wahidah kan rajen !! :) cayalah !

ao :
dalam kelas tuu , kita tiga ja budak aspuri merangkap asrama tmasuk lah am . teringat kenangan kita study sesama, gelak sesama, and paling penting , kita suuukaaa jalan-jalan . kan2 ? uishh , sebak plak rasa . bak kata kita dua, di mana ada AO , di situ ada PIQAH kt skolah . hehe..  dgn hg la aku slalu share story-mory bila am takdak. maklum laa, am kan pelancong antarabangsa . hak2. hg slalu tanya,  

'weh pqah, hg syg aq dakk ? '

and, aku slalu jwab..   

'aku syg DIA lg dr hg' .

kenangan kita ber3 .
haha.. laa ni, meh aku nak gtau,, aku.sayang,hang. hrap2 hg xbaca la noo ? lepas something happen, kita dah tak rapat kann ? hmm. sedih bila igt balik . tapi takpa laa, skrg ni.. kita dah ok ? kan2? heee . 


am :
wahai coklat twix, kitalah CC ! ohyea . hak2. hang pon, selalu teman aku bila aku sakit . teringat harituu, waktu aku demam . hang sanggup tak masuk kelas addmath, bio, fizik. sebab nak teman aku . hang jga aku mcm aku ni bayi yang sedang demam . hak2. thanks weyh . sedih aku bila hg tinggal aku . alaa, asing klas ja pun. wat truk cadbery nih . jarang tgk hg sedih. yg aku tau, hg gelak ja manjang . sampai aku pggil hg makcik limah . hee. sooryyyy . next year, tinggallah aku sorg2 kat kelas tu tanpa seorang pon aspurian . huhu . aku taw hg boleh SPM nanti . yg pnting nya, hg kna rajin la . takpa2, kta study sesama kat asrama naa ? :)


hidayah :
dia ni la kawan iqa dari sekolah rendah lg . dah 9 tahun sekelas dgn dya, tapi tak serapat thn nih . selalu gak la share story dgn hg . tmbh2 psal tuutt tutt . aishh, tadak arh. mcm2 la story kitaorg . mna leh gtau :P jangan sedih2 naa, semua kelas sama ja, nanti SPM tak kira kelas dah . pa2 pon, thn dpn msti aku rndu hg . and, thanks naa, sbb mcm2 tlg aku . :') <---smile mcm hg slalu taip .


ppah :
hg la org yg menceriakan 4 ali . sunyi kelas takdak suara hg . :'( . hmm.. study leklok ntuk SPM taww . :)


kalau da nama yg xda tuu, sori naa . igt yg ni ja . apa yg penting ? usaha untuk SPM kita . gempakkan SMKAA mcm wktu PMR duluu . Insya ALLAH . sama-sama kta usaha :)




and.. satu lagii kad raya untuk dia . dia ni, chumill orgnya . jeng jeng jeng ...........




RAS ! junior CC . :


p sana belajaq rajin2 . jgn lpa CC kat sini . knangan kta kat sini walau singkat, tapi amat bmakna . hmpa la antara junior yg kmi syg . susah oo kmi nak rapat ngan junior taw dakk . hak2.. dah2, kami rasa belas dah ni. apa-apa pon, pesan kak cc hmpa ni, jgn main2 dlm study . pmr thn dpan dik oii .


hmm.. tu ja kot . apa2 yg lupa , nanti iqa tambah len . untuk kwn2 yg len, JUMPA taon DEpaN .           Insya ALLAH :)


Terasa sebak di dada
Tersurat perpisahan yang telah ditakdirkan
Abadi dalam ingatan
Kisah silam terbayang di mata
Teringat masa bersama

Kita tawa bergurau senda
Kini tiba saat berpisah
Hiba hati terasa gundah
Kini tinggallah kenangan
Yang tak mungkin di lupa
Semusim telah berlalu
Airmata mengiring restu

hati-ikhlas,


iqashafiqa .






No comments:

Post a Comment