Pages

Wednesday, October 05, 2011

ok la nanti

nanti aku ok aku balik la asrama . nanti aku ok aku pi la sekolah . nanti aku ok aku jumpa la hampa semua . biaq la aku dok umah dulu . alaa.. beberapa hari ja. hee . banyak cek sebab aku takmau ada kat smkaa buat masa ni . tambah2 bila aku ada situ . hmm.. kalau kat asrama kurang la sikit . sikit ja naa ?

kawan-kawan yang aku sayang ,

sehari pun dok umah boring amat . rindu gila weeii nak jumpa hampa.. coklat krew .. dia.. and dia.. serta mereka juga .. thanks la naa sebab ambik berat pasal aku . aku hargai sangat2 . heee . harini dengar2 , depa tangkap gambaq . jeles gila weh . tapii . takpa laa . biaq aku dok umah . sat ja sat ja . lagipun minggu depan exam . aku takmau benda macam ni kacau hidup aku waktu tu . penting laa exam next week nih .

oke la. jangan risau la naa . and for you, thanksalot laa sebab ambik berat . semua coklatkrew kata kamu caring . normal la tu . kita kan kawan . am kata, rini dia nampak kamu nangis . betul ka ? dah2 la . be happy naa ?

ohya . sahabat 4ali , sorry sorry sorry sebab pqah xmasok kelas kemarin . sbb pqah xkena denda, hampa kena . pqah taw.. ramai yg xpuas hati kan ? hmm. maaf banyak2 naa .

ikhlas ,

iqashafiqa . :)

No comments:

Post a Comment